Microsoft Dynamics 365 als motor voor uw B2B E-commerce platform

Uw Dynamics 365 ERP-systeem bevat reeds al uw productinformatie en uw business logica, dus waarom zou u het niet gebruiken als drijvende kracht achter uw webshop. Ontdek de voordelen van een geïntegreerd e-commerce platform en bereik een optimale verkoopcapaciteit.

Benut de kracht van Dynamics 365

Sana Commerce is een webshop die volledig en naadloos geïntegreerd kan worden met Dynamics 365 Business Central en Dynamics 365 Finance & Operations.

Met Sana Commerce maakt u maximaal gebruik van de reeds aanwezige productinformatie en bedrijfsflows in uw ERP-systeem. U heeft geen complexe interfaces nodig én de data in uw webshop is altijd up-to-date.

Optimale online customer experience

Kwalitatieve services aanbieden is essentieel voor uw klantrelaties. Met een webshop biedt u deze services niet enkel tijdens de kantooruren aan, maar bent u 24/7 beschikbaar. Door de real-time integratie stelt u klanten in staat om zich eender welk moment te informeren over actuele gegevens zoals prijzen, orderstatus, voorraden en retours alsook hun complete bestelhistoriek.

Zorg voor een persoonlijke ervaring met klantspecifieke gegevens die rechtstreeks vanuit uw ERP in uw e-commerce platform worden getoond. Speel in op de behoeften van uw kopers met klantgebonden prijzen, een specifieke catalogus en gerelateerde producten.

Haal meer uit uw verkoop

Complexe prijsstructuren worden automatisch in acht genomen, orders worden berekend, gevalideerd en direct in uw ERP geplaatst. Er is geen ruimte meer om bepaalde kosten te vergeten, een foutieve berekening te maken of om een order over het hoofd te zien. Uw sales krijgt ruimte en tijd om zich te focussen op de klantrelaties en om meer te verkopen.

Door de integratie met uw ERP gebruikt Sana klantgegevens om gerichte populaire producten te tonen of om nieuwe en gerelateerde artikelen te tonen. Dit zorgt moeiteloos voor extra cross selling en upselling

iFacto nieuws

Oudere nieuwsberichten
WHITEPAPER | Marktonderzoek: Cloudstrategie bij grote en middelgrote Belgische bedrijven

WHITEPAPER | Marktonderzoek: Cloudstrategie bij grote en middelgrote Belgische bedrijven

19 februari 2021
De coronacrisis heeft de digitale transformatie versneld, alvast wat de digitale werkplek betreft. Maar wat met de andere domeinen op de digitale snelweg? Wie de economie in de gaten houdt, weet dat we moeten evolueren naar een ‘digital first’-aanpak op elk beleidsniveau en in alle sectoren. In de toekomst wordt elke organisatie op de een of andere manier een digitaal bedrijf. Of niet, en dan dreigt ze irrelevant te worden. Micronos en de Cronos Groep voerden een diepgaand onderzoek uit naar cloud- en digitale strategieën bij grote en middelgrote Belgische organisaties. Meer dan 160 CIO's en IT-managers namen deel en spraken openlijk over hun uitdagingen, ervaringen en strategieën om naar de cloud te verhuizen en een digitaal bedrijf te worden. Download het rapport om inzicht te krijgen in de belangrijkste cijfers, trends en geleerde lessen.
Lees verder
WHITEPAPER | Voorbereid zijn voor B2B e-commerce in (en na) 2021
E-commerce

WHITEPAPER | Voorbereid zijn voor B2B e-commerce in (en na) 2021

2 februari 2021
In de loop der jaren hebben we e-commerce trends ingrijpend zien veranderen. Digitalisatie en technologische transformatie blijven de overkoepelende doelen die aan de basis liggen van deze trends. 2020 versnelde de digitalisering, maar zorgde ook voor disruptie in de trends die we in de toekomst verwachtten.  Meer dan ooit is er de noodzaak voor bedrijven om agility en digitale transformatie te omarmen. Om bedrijven te helpen hierin te slagen heeft Sana een uitgebreid rapport samengesteld over hoe je voor te bereiden op e-commerce in 2021 en lang. Download het rapport and be prepared!
Lees verder