Wat is Microsoft Dynamics 365?

Met Microsoft Dynamics 365 krijgt u toegang tot een platform van intelligente bedrijfsapplicaties waarmee uw bedrijf alles in handen heeft om uw bedrijfsoperaties te optimaliseren én een hogere customer engagement te realiseren.

Dit kan Dynamics 365 voor u doen.

 

Beheer uw financiën: Met Microsoft Dynamics 365 bent u in staat om de productiviteit van medewerkers te verbeteren, operationele kosten te verlagen en zich efficiënt aan te passen aan toekomstige veranderingen.

Optimaliseer uw productiviteit: Met behulp van de Microsoft Dynamics 365-apps kunt u uw productie optimaliseren, uw planning eenvoudig opmaken en de kwaliteit van uw bedrijfsbeheer verbeteren. Met een hogere klantentevredenheid als gevolg.

Verbeter uw toeleveringsketen: Een betere controle over uw toeleveringsketen zorgt er voor dat u uw kosten kunt verlagen en sneller kunt reageren op de bestellingen van uw klanten. Dat is de realiteit die Microsoft Dynamics 365 uw bedrijf biedt.

Een platform van applicaties voor elk domein van uw bedrijf.

 

Finance: Beheer de financiële activiteiten van uw bedrijf. Controleer de prestaties ervan in real time en neem beslissingen op basis van betrouwbare gegevens om zo trends te voorspellen.

Supply Chain Management: Organiseer uw planning, productie, opslag en het transport van uw toeleveringsketen om de efficiëntie van uw bedrijf te verbeteren en uw winst te verhogen.

Commerce: Biedt uw klanten een gepersonaliseerde aanpak en benader hen via verschillende kanalen om uw verkoop te verhogen en klantrelaties te verbeteren.

Human Resources: Stel de juiste mensen aan en houd sterke werkkrachten aan boord, met behulp van de Microsoft Dynamics 365 Business Central oplossing.

Flexibiliteit zonder grenzen.

 

Of u nu voor één, een paar of juist alle applicaties van het Microsoft Dynamics 365 platform kiest. De complete suite is voorzien om onderling samen te werken met uw bestaande systemen, waardoor een volledig geïntegreerde oplossing ontstaat die uw hele bedrijf verbindt.

Het Microsoft Dynamics 365 platform is voorzien om perfect samen te werken met andere, reeds aanwezige bedrijfsoplossingen. 

Dynamics 365 is flexibel en kan volledig aangepast worden aan de noden van uw bedrijf. Het platform biedt dan ook de mogelijkheid om zelf oplossingen te ontwikkelen op basis van de Microsoft Cloud, …

iFacto nieuws

Oudere nieuwsberichten
Een veerkrachtige toeleveringsketen met Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management.
Microsoft Dynamics 365, ERP-software

Een veerkrachtige toeleveringsketen met Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management.

5 april 2022
Bedrijven die op nationaal en internationaal niveau opereren, stonden het afgelopen jaar voor ongekende uitdagingen op het gebied van supply chain management. Zo zorgde o.a. een wereldwijde pandemie dat bedrijven de noodzaak van supply chain management meer dan ooit inzagen. Elke onderneming is anders, maar allen hebben ze een supply chain management-oplossing nodig, welke samengesteld en aangepast kan worden aan hun unieke behoeften. Zo’n oplossing levert een flexibele en veerkrachtige toeleveringsketen, die resulteert in bedrijfscontinuïteit. ‘Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management’ is een innovatieve bedrijfsoplossing, waarmee organisaties een beter inzicht kunnen krijgen in hun netwerk van toeleveringsketens. Met die visibiliteit kunnen ze proactief handelen om optimaal in te spelen op trends. De flexibiliteit laat dan weer toe om snel te schakelen bij disruptieve gebeurtenissen. Om de voordelen, kosten en risico's van D365 Supply Chain Management verder te begrijpen, heeft Microsoft de opdracht gegeven aan Forrester Consulting om een ‘Total Economic Impact’-onderzoek (TEI) uit te voeren. In dit artikel delen we dan ook enkele van de belangrijkste inzichten uit het onderzoek, voordat u de volledige studie onderaan dit artikel kan downloaden. Prestaties en flexibiliteit. Een geavanceerde bedrijfsoplossing als D365 Supply Chain Management, combineert de prestaties van innovatieve softwareoplossingen met de nodige flexibiliteit. Elke onderneming heeft unieke behoeften, welke een oplossing vereisen die diezelfde complexiteit weet te verwerken. Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management beschikt dan ook over deze nodige functionaliteiten en specifieke vereisten. Schaalbaarheid. Organisaties weten als geen ander hoe variabel de vraag van de markt waarin ze zich begeven kan zijn. Hierdoor hebben veel bedrijven een oplossing nodig die gemakkelijk schaalbaar en aanpasbaar is om in te spelen op die veranderende behoeften. D365 Supply Chain Management biedt een zeer uitbreidbaar platform, welke zichzelf nog steeds efficiënt weet aan te passen aan de grootte en complexiteit van het bedrijf. Integratie. Een ERP-systeem als D365 Supply Chain Management biedt bedrijven een compleet platform aan functionaliteiten. Daarnaast voorziet de softwareoplossing hen de mogelijkheid om talloze integraties te implementeren, wat de kost en nood voor afzonderlijke bedrijfssofware vermijdt. De veerkracht van Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management. Alle gegevens in de wereld betekenen natuurlijk niets, zonder de geschikte tools om ze te verzamelen, analyseren en ernaar te handelen. De ERP-software D365 Supply Chain Management helpt uw toeleveringsketen proactief te stroomlijnen, zet gegevens om in inzichten en laat u genieten van een dynamisch platform, welke zich weet aan te passen aan de behoeften van de klant. Wenst u meer te weten over de potentiële financiële impact van D365 Supply Chain Management op uw bedrijf? Lees dan hier de volledige studie.
Lees verder
Onderscheidende klantervaringen met Connected Commerce.
Microsoft Dynamics 365, ERP-software

Onderscheidende klantervaringen met Connected Commerce.

30 maart 2022
Wereldwijd staan bedrijven voor dezelfde uitdaging, om zich aan te passen aan de snel veranderende vraag van de klant. Zowel B2B als B2C-bedrijven ondergaan hierdoor een grote digitale transformatie, om zo te kunnen beantwoorden aan de commerciële behoeften van de hedendaagse consument. Commerce is namelijk niet langer beperkt tot het punt van transactie, maar omvat alle relevante aspecten in het koperstraject. Met connected commerce streven bedrijven dan ook naar het creëren van een onderscheidende klantervaring, zowel via fysieke als digitale kanalen. Connected commerce is een geïntegreerde winkelervaring waarmee aankopen altijd, overal en op elk apparaat kunnen plaatsvinden. Deze aankopen zijn vervolgens niet alleen mogelijk op een smartphone, maar ook op horloges, tv’s en andere toestellen welke aangesloten zijn op het netwerk. Daarnaast wordt deze geïntegreerde winkelervaring gecombineerd met een persoonlijke, naadloze en uitmuntende klantervaring, welke meer dan ooit onderdeel vormt van een succesvolle connected commerce. Een uitmuntende klantervaring is namelijk wat voor veel consumenten de grootste drijfveer vormt om terug te keren voor volgende aankopen. Kunt u dit als bedrijf niet bieden, dan gaat de klant in de toekomst net zo goed naar uw concurrent. Dus, wat kan uw bedrijf nu precies realiseren met connected commerce? 1. Beantwoord en overstijg verwachtingen. Met behulp van connected commerce is uw bedrijf in staat om zowel uw klanten als medewerkers de ultieme omnichannel-ervaring te bieden. Zo zorgt u ervoor dat niet alleen uw klanten altijd en overal aankopen kunnen doen, maar ook dat uw verkoop- en voorraadteams diezelfde flexibiliteit hebben om verkopen te realiseren wanneer dat nodig is. Het beantwoorden en overstijgen van verwachtingen is op die manier een belangrijke succesfactor om een verdere klanttevredenheid te verwezenlijken. 2. Raadpleeg in realtime gegevens. Wanneer uw verkoop-, voorraad- en boekhoudsystemen allemaal met elkaar praten, heeft u een krachtig middel in handen: bruikbare gegevens. Hierdoor kunt u niet alleen een onderscheidende klantervaring bieden op elk mogelijk moment, maar beschikt u nu ook over de nodige gegevens om waardevolle inzichten te bekomen. Zo realiseert u een verdere bedrijfsgroei voor vandaag en ver in de toekomst. 3. Maak uw bedrijf toekomstbestendig. Elke klantinteractie in het koperstraject maakt onderdeel uit van een groter geheel, welke kan aangeven in welke richting uw klanten willen dat uw bedrijf gaat. Connected commerce biedt u hierdoor de mogelijkheid om in realtime te reageren op veranderingen in het consumentengedrag en bredere trends binnen de markt. Naarmate de technologie en behoeften van de consument evolueren, zal u bijvoorbeeld uw manier van zaken doen hoeven te veranderen. Met behulp van connected commerce bent u dan ook in staat om in te spelen op deze veranderingen en maakt u uw bedrijf toekomstbestendig. Vervul uw connected commerce met Microsoft Dynamics 365. Alle gegevens in de wereld betekenen natuurlijk niets, zonder de geschikte tools om ze te verzamelen, analyseren en ernaar te handelen. ERP-software als Microsoft Dynamics 365 Commerce helpt uw bedrijfsprocessen te stroomlijnen, zet gegevens om in inzichten en laat u genieten van een dynamisch platform, welke zich weet aan te passen aan de behoeften van de klant. Naast vooruitstrevende bedrijfstoepassingen op basis van Microsoft Dynamics 365, biedt iFacto u vervolgens het voordeel dat de implementaties telkens worden uitgevoerd door zeer ervaren consultants die u tal van tips & trics meegeven over de meest optimale werkwijze en hou u flexibel kunt inspelen op komende trends. Wenst u graag meer informatie omtrent onze oplossingen? Neem gerust contact op met één van onze experts.
Lees verder