Microsoft Dynamics CRM 2015: what’s new

crm1.jpg

Wat is Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM is een compleet pakket dat u helpt bij het dagelijkse beheer van uw verkoop, marketing en klantenservice. U krijgt snel inzicht in de communicatie met al uw relaties en de processen die hieraan gekoppeld zijn. Dit allemaal binnen een vertrouwde Windows of tablet (Windows 8, iPad of Android) omgeving.

Hierdoor is Microsoft Dynamics CRM dé klantrelatiebeheersoftware voor bedrijven die de productiviteit wil stimuleren via inzichten in sociale media, bedrijfsinformatie en campagnebeheer.

CRM (Customer Relationship Management) helpt de kosten te verlagen en de winstgevendheid te verhogen.

CRM 2015: what’s new?

Met CRM 2015 worden sales en marketing afdelingen beter op elkaar afgestemd. Wanneer beide afdelingen toegang hebben tot elkaars informatie, wordt de doelgroep doeltreffender benaderd en worden klanten persoonlijker aangesproken. Wat betekent dat nu concreet voor beide afdelingen? 

Verkoop

De grootste verandering in CRM 2015 voor salesmensen is het mobiele aspect. Op de baan zal de verkoper steeds toegang hebben tot de klantinformatie via Windows 8, iPad of Android tablet. Microsoft Dynamics CRM 2015 integreert flexibele, role-tailored dashboards met diepgaande analysemogelijkheden.

crm4.jpg Omdat de verkoper niet altijd online is kan de klantinformatie ook gewoon offline ingevoerd worden. Eens hij terug connectie maakt worden de aanpassingen automatische gesynchroniseerd. Zo blijft ook de marketingafdeling op de hoogte van de activiteiten van de verkopers.

Marketing

Marketingspecialisten moeten campagnes van begin tot eind eenvoudig kunnen plannen, uitvoeren en meten. Met Microsoft Dynamics Marketing benadert u klanten en komt tegelijkertijd uw marketingvisie tot leven.

○ Via workflows en A/B testing kunt u vakkundig verschillende scenario’s van een campagne testen en in real time de resultaten bekijken.

○ Door gebruik te maken van de nieuwe email-editor kunnen marketers via templates of via een drag en drop functionaliteit eenvoudig e-mailings opstellen. De mogelijkheid om deze te ontwerpen in CSS of HTML blijft via de geavanceerde editor.

crm2.JPG

CRM (Customer Relationship Management) helpt de kosten te verlagen en de winstgevendheid te verhogen.

○ Via Microsoft Social Listening kan u in real time producten, merken, concurrenten en campagnes opvolgen via sociale media zoals Twitter, Facebook,… Analyseer wat mensen zeggen op sociale media en vul aan met uw eigen zoekcriteria. Door gebruik te maken van de locatie-filter worden per regio of land de conversaties weergegeven en geanalyseerd. Hierdoor krijgt u een overzichtelijke weergave over de algemene stemming rond uw bedrijf, product, dienst, concurrent per regio.

crm6.png crm5.png

Service

Uw klanten bevinden zich overal, dus moet u daar ook zijn als u ze een effectieve dienstverlening wilt bieden. Met de Dynamics CRM- servicemogelijkheden, kunt u:

○ Klanten benaderen via het kanaal dat zij gebruiken (internet, sociale media, chats en mobiel), met uitgebreide servicemogelijkheden via meerdere kanalen.

○ Uw medewerkers één hulpmiddel bieden voor het leveren van een snelle, overtuigende klantenservice met de uniforme servicedesk.

○ De reactietijden van servicemedewerkers verkorten, oplossingen van problemen verbeteren en de mogelijkheden voor zelfservice voor klanten uitbreiden dankzij een krachtige Knowledge Base.

○ Ervoor zorgen dat u (ruimschoots) voldoet aan de rechten en serviceniveau-overeenkomsten (SLA's) van klanten.

○ Uw teams de middelen bieden om snel te reageren, om aan de verwachtingen van klanten te blijven voldoen.

 crm7.jpeg