Strategic Food Seminar 2016 - Ulvenhout

Header Afbeelding Mailing 24 02

CONCURREREND BLIJVEN IN EEN VERANDERENDE MARKT

Als automatiseerder van bedrijven als Aveno, Chocolaterie de Smet, Missault en Rabbit ziet iFacto de food markt snel veranderen. Tijdens het Strategic Food Seminar 2016 te Ulvenhout praten we met een select gezelschap C-level managers over de veranderende Food markt en hoe u hier op in kunt spelen met ICT.

Retailers, ketenpartners en consumenten worden steeds kritischer en stellen hogere eisen waarin ze meer en meer worden ondersteund door wetgeving vanuit de overheid. Dit heeft grote invloed op uw managementstrategie en daarmee uw ICT-strategie, want met alleen ‘dozen schuiven’ wordt het steeds moeilijker om concurrerend te blijven.

We focussen niet op de bits en bytes, maar op het strategisch belang en de strategische opties van de inzet van ICT binnen de food branche.

PROGRAMMA VANAF 09.30 UUR

1.    Co Konings, Algemeen Directeur Dupont Cheese

Co Konings

Doorgroeien en service optimalisatie met een online versplatform
Met een ruim assortiment van 2000 kazen is Dupont Cheese de importeur, groothandel en dienstverlener op het gebied van authentieke en ambachtelijke buitenlandse kazen. Om haar klanten beter te kunnen bedienen en haar markt uit te breiden heeft Dupont Cheese een online vers-platform gelanceerd. Algemeen Directeur Co Konings gaat in op deze strategische keuze en hoe deze uitpakt. 

2.    Jos Burgers, Best Selling Management Auteur

 

Jos Burgers

Inspiratie voor uw managementstrategie
Jos Burgers is eén van de meest gewaardeerde Managementsprekers van Nederland. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nét mensen! en De Wet van Snuf.

3.    Rik Vera, Directeur Beeckestijn Business School

 

Rik Vera

Het belang van de klant centraal zetten
Dagvoorzitter Rik Vera inspireert en coacht Rik bedrijven op C-niveau in strategisch marketing, sales en algemeen management, met behulp van de Customer Centric Company methodologie. Vera vertaalt het onderwerp naar concrete handvatten en blijft ver van hypes en zeepbellen. Voor het bedrijfsleven verzorgt Vera uiteenlopende Inspirational Boardroom Sessions, die zich concentreren rondom Customer Centricity. Rik Vera is directeur van Beeckestijn Business school België en partner bij CPI-consulting.

4.    Marc Falger, Supply Chain Specialist Involvation 

Marc Falger

Presteert uw Supply Chain wel genoeg?
Elk proces is onderhevig aan dezelfde natuurwetten. Ook uw proces. Onze ervaring leert dat deze wetten in de praktijk helaas vaak worden genegeerd. Het gevolg is nodeloze complexiteit, en tegenvallende resultaten. In een inspirerende sessie onderzoekt Marc Falger, Supply Chain Consultant bij Involvation, samen met u  deze natuurwetten en hoe deze het hoofd te bieden of in uw voordeel te benutten.

5.    Forum discussie en break-out sessies: Welke ontwikkelingen zien we in de branche en hoe zouden we hier met de inzet van ICT op in moeten spelen? 

De learnings van de lezingen nemen we mee naar de forumdiscussie en break-out sessies in de middag. Aan de hand van relevante stellingen die u en onze experts aandragen gaan we in verschillende samenstellingen de discussie aan.

Om 16.30 uur starten we met een welverdiende borrel. Rond 17.30 uur zal voor ons een heerlijk diner worden uitgeserveerd. 

Schrijf nu in voor het Strategic Food Seminar 2016!

Elektronisch registratie formulier, registreer nu!

Event registration