Nieuws

iFacto blaast 15 kaarsjes uit en opent nieuwe vestiging in Kortrijk
Microsoft Dynamics 365 Business Central

iFacto blaast 15 kaarsjes uit en opent nieuwe vestiging in Kortrijk

26 februari 2019
Afgelopen 15 jaar tilde iFacto meer dan 300 kmo-klanten naar een hoger niveau door het analyseren, optimaliseren en informatiseren van hun bedrijfsprocessen. Managing Partner Steven Arrazola de Oñate van iFacto Group zegt: ,,Wij sluiten 2018 af met een recordomzet van 10 miljoen. Bovendien blazen wij dit jaar 15 kaarsjes uit en ik kijk met een tevreden en fiere blik terug naar de langetermijnsamenwerking met klanten als Varo, Katoen Natie, Accent Group, Filliers, … .’’ iFacto bedient vooral groothandel & distributiebedrijven, voedings -, productie- en dienstenbedrijven door de implementatie van ERP, CRM en e-Commerce-software gebaseerd op Microsoft Dynamics 365, NAV of AX. Zij mag zich in deze sectoren zelfs marktleider van de Belgische markt noemen. Steven: ,,Walk the talk blijft ons statement. Toegevoegde waarde creëren, een goede klantenrelatie opbouwen en op tijd en binnen budget opleveren zijn pijlers waarnaar wij streven bij onze klanten. Zij kunnen ook rekenen op een team van goed opgeleide en ervaren consultants. Dat team telt intussen zo’n 70 medewerkers.’’ Afgelopen jaar mocht iFacto tien nieuwe medewerkers verwelkomen en is ze nog steeds op zoek naar extra medewerkers. ,,Daarenboven zijn we dit jaar genomineerd voor Trends Gazelle. Dit is een mooie verdienste die we met z’n allen als bedrijf de voorbije jaren bereikt hebben’’, aldus Steven. De komende jaren ziet iFacto heel wat groeipotentieel. Net zoals de afgelopen vijf jaar wil ze de komende vijf jaar een groei van minstens 50% realiseren. Ook wil het verder verankeren in West-Vlaamse grond. Hiervoor opent het in 2019 een extra vestiging in Kortrijk. Steven gaat verder: ,,Een strategische keuze om onze zaken in West-Vlaanderen verder uit te bouwen, maar tevens een prima uitvalsbasis voor onze West-Vlaamse collega’s. Het bespaart hen de dagelijkse verre ritten naar het hoofdkantoor in Kontich of Hasselt.’’ ,,Ten slotte wil iFacto dit jaar 33 projecten realiseren, 20 nieuwe klanten en 15 nieuwe consultants, developers en project managers aantrekken. Een jaar vol uitdagingen dus, maar daar houden we van!‘’, besluit hij.
Lees verder
iFacto op Directions EMEA 2017 in Madrid
Microsoft Dynamics NAV

iFacto op Directions EMEA 2017 in Madrid

17 oktober 2017
Van 4 tot 6 oktober kwamen Microsoft Dynamics NAV partners uit heel Europa samen op Directions EMEA in Madrid. Directions is het jaarlijkse hoogtepunt voor NAV partners waar Microsoft zijn Dynamics NAV Roadmap en de nieuwe NAV versie presenteert. Tijdens deze editie stond Microsoft Dynamics NAV 2018 en de nieuwe Dynamics 365 versie op het programma. Een team van iFacto nam ook deel aan Directions om zo veel mogelijk nieuwe product- en technische kennis te vergaren en te delen met alle medewerkers van iFacto. Zo blijven wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van Microsoft Dynamics NAV en kunnen we u optimaal informeren en adviseren. Daarnaast past iFacto de nieuwe kennis van Directions toe bij de continue innovatie van zijn oplossingen. Dit jaar telde Directions EMEA meer dan 2000 deelnemers van meer dan 600 Dynamics partners uit 53 landen. Er waren in totaal 225 sessies en 25 workshops te volgen. Zes presentaties werden gegeven door Eric Wauters, onze Development Manager en Microsoft MVP (Most Valuable Professional).
Lees verder
Het nieuwe jaar ingaan met NAV 2017
Microsoft Dynamics NAV

Het nieuwe jaar ingaan met NAV 2017

21 december 2016
Met 2017 in het vooruitzicht is het tijd om ook de nieuwste versie van Microsoft Dynamics NAV voor te stellen. De nieuwe koers die al sinds 2015 werd ingezet voor de Microsoft producten wordt ook voor NAV 2017 verdergezet: integratie en eenvoud zijn de rode draad. Wij zetten de voornaamste upgrades voor u op een rijtje: In Office 365 experience Allereerst is de integratie met Office 365 verbeterd. Vanuit de nieuwe Outlook en Excel add-ins in NAV kunt u bijvoorbeeld snel communiceren, data exporteren, synchroniseren of delen met collega’s. Zo kunt u offertes en facturen direct met Outlook versturen, zonder de applicatie te verlaten. Verdere integratie van Power BI De integratie met Power BI is in NAV 2017 nog meer doorgedreven. U kan nu veel gemakkelijker met de applicatie aan de slag vanuit NAV 2017. Een extra is dat u de in Power BI gegenereerde dashboards nu ook kan integreren in uw rolcentrum binnen NAV. Meer gebruiksvriendelijkheid NAV 2017 is op verschillende manier nog gebruiksvriendelijker. Zo kunt u uw dagelijkse werkzaamheden overzichtelijker maken en verkrijgt u meer inzicht in de bijbehorende details met de Jobs Setup Wizard. In NAV 2017 organiseert en classificeert u artikelen nog makkelijker door te filteren op aangepaste artikeleigenschappen. Met de vernieuwde zoekfunctie vindt u eveneens veel sneller en enkel die info die u nodig heeft. Online rekeningen betalen Met Microsoft Dynamics NAV 2017 is het voor klanten mogelijk om rechtsreeks hun rekeningen online te betalen via diensten als credit card, iDeal en PayPal. Verkoop voorspellen en slimmer inkopen met ingebouwde Cortana Intelligence Aan de hand van historische data kan de ingebouwde Cortana Intelligence de vraag van uw klanten voorspellen. Op basis van die voorspellingen kan het systeem voorraad-aanvulvoorstellen voor leveranciers genereren, wat u veel tijd bespaart. Microsoft Dynamics NAV 2017 is nu beschikbaar! Meer info? Download de brochure van Microsoft Dynamics NAV 2017 of neem contact op met ons.
Lees verder