E-commerce

De verwachtingen van de B2B koper anno 2019 en de rol van E-commerce - Download de B2B buyer gids!

24 juni 2019

E-commerce expert Sana liet een onafhankelijk onderzoeksbureau onderzoek doen onder 560 professionele kopers. Hierbij kwamen we tot een belangrijke ontdekking: ondanks dat 75% van de productaankopen al online wordt gedaan, zouden kopers nog veel vaker online willen bestellen. 

In deze gids bespreken we uitvoerig de rol van en vraag naar B2B e-commerce in het B2B koopproces, en leest u alle ins en outs over de huidige en toekomstige behoeften van de professionele koper. Verder geven we advies over hoe u deze behoeften het beste kunt vervullen en hoe jouw bedrijf hiervan zal profiteren.


Download de B2B buyer guide en krijg inzichten in de volgende onderwerpen: 

  • B2B e-commerce vandaag de dag: de prominente rol van online verkoopkanalen in het B2B koopproces.
  • De reden achter het feit dat kopers niet zo vaak online aankopen doen als dat ze daadwerkelijk zouden willen.
  • Hoe jij voldoet aan de behoefte van jouw kopers zodat ze online aankopen doen:
    • Wat verwachten kopers tegenwoordig van B2B online verkoopkanalen?
    • Wat weerhoudt kopers er nu eigenlijk van om online te bestellen?
    • Wat zijn KPI’s (doelen) van B2B kopers en hoe voldoe ik hieraan door middel van mijn online verkoopkanaal?
    • Welk e-commerce platform is het beste voor zowel mijn klant als mijn bedrijf?
    • Hoe bereid ik mijn B2B e-commerce platform voor op de toekomst van B2B verkoop?

Gebruik deze inzichten om uw kopers beter te begrijpen. Alleen dan kan u uw volledige potentieel benutten. Bovendien kan u zo inspelen op de trends in de markt en concurrentievoordeel behalen.