Distri+

Nieuwe customer case over Distri+: Goodwill

6 september 2017

Een nieuwe customer case over Distri+ kan u terugvinden onder onze realisaties: Performantere verkoop en klantendienst met Microsoft Dynamics NAV en Distri+ bij Goodwill. 

De distributeur in kerstdecoratie, Goodwill, heeft door de seizoenspiek een heel eigen specifiek bedrijfsproces. Goodwill werkt gedurende 9 maanden met een virtuele voorraad om orders te registreren die bovendien ook nog niet factureerbaar zijn. Het bedrijf was op zoek naar een geïntegreerde ERP-oplossing waarmee het in eerste instantie de verkoop over de verschillende kanalen efficiënter en correcter kon laten verlopen. Met Microsoft Dynamics NAV en Distri+ heeft Goodwill nu een efficiëntere klantendienst en performante verkoop, onder meer door de integratie met een webshop, die in het eerste jaar al voor 15% van de omzet zorgde.

Lees hier de volledige case. Voor meer informatie over Distri+ klik hier. Andere realisaties binnen de groothandel & distributie vindt u hier.

Bent u benieuwd naar Distri+ voor uw bedrijf? Of heeft u nog andere vragen? Aarzel niet ons te contacteren: