E-commerce

Sana lunchsessie Liefmans brouwerij

21 april 2017

Op 20 april hield Sana een lunchsessie over het efficiënt beheren van een online productcatalogus met Sana Commerce in combinatie met het Product Information Management (PIM) systeem Perfion. Ook iFacto volgde met enkele van zijn klanten de sessies over Perfion, de customer case Locinox en het self service order portaal van Sana Commerce.

Uitdagingen die in de sessies werden aangekaart:

  • U heeft een grote online productcatalogus, maar de producten zijn niet snel terug te vinden in de zoekresultaten.
  • U ondervindt moeilijkheden met het doorvoeren van wijzigingen in prijzen en productomschrijvingen op al uw kanalen.
  • U weet precies welke productinformatie uw klanten nodig hebben, maar het op een juist manier online positioneren is lastig.

Tijdens de lunchsessie hebben experts en ervaringsdeskundigen in B2B e-commerce en PIM hun visies en verhalen over dit onderwerp gedeeld. De middag eindigde met een bezoek aan de Liefmans brouwerij en een bierdegustatie.