Wij zijn iFacto

iFacto helpt ondernemingen naar een hoger niveau, een betere performance en efficiëntie in bedrijfsvoering. Met ons team van goed opgeleide en gemotiveerde consultants zetten we daarvoor oplossingen in op basis van Microsoft Dynamics NAV, AX en 365. iFacto is marktleider in de sectoren groothandel en distributie, voeding, verhuur en is daarnaast ook gedreven om zeer complexe projecten aan te gaan met Microsoft Dynamics ERP.

Management

Steven Arrazola de Oñate
Managing Partner
Gilbert Henderickx
Partner - Solution Manager
Peter Sente
Sales Manager
Eric Wauters
Partner - Development Manager
Kristof Cornelis
Team & Project Manager

Sales

Yannick De Decker
Sales Manager Distri+
Jos Mertens
Account Manager
Jeroen De Vuyst
Sales Consultant

Admin - Service desk

Els Hofinger
Administratie
Peter Vanalme
Microsoft Dynamics NAV Consultant - Service desk

iFacts

0
Enthousiaste collega’s
0
Jaar ervaring
0
Tevreden klanten
0
Nieuwe klanten in 2017
0
Klanten

iFacto behoort tot de Microsoft Dynamics Inner Circle

iFacto werkt zeer nauw samen met Microsoft en werd gecertifieerd als Gold Partner voor ERP, wat staat voor het hoogste niveau van competentie en ervaring met Microsoft-technologieën. iFacto behoort nu ook tot de Microsoft Dynamics Inner Circle, een erkenning voor de 1% beste Microsoft Dynamics Partners Wereldwijd. iFacto/Cronos werd in 2016 verkozen tot Microsoft Partner of the Year 2016 Belgium.

        

Samen werken aan een doelgerichte implementatie

iFacto bundelt zijn ervaring in het implementeren van meer dan 300 bedrijven. Ons implementatieproces berust op beproefde methodieken en wordt afgestemd op uw situatie. Onze projectaanpak staat garant voor een goede voorbereiding en een strakke opvolging door onze projectmanagers van de verschillende projectstadia, het projectplan, de timings en het budget.

Diagnostisch onderzoek

Tijdens het salestraject start iFacto met een diagnostisch onderzoek waarin we de eisen en wensen van de klant in kaart brengen en vervolgens in een demo vertalen naar de standaard applicatie. Op basis van die gegevens wordt een eerste budgetinschatting gemaakt.

Bedrijfsproces analyse

Daarna brengen we de bedrijfsprocessen in kaart. De BPA beschrijft de processen, de inrichtingsbesluiten, mogelijkse aanpassingen en zal als blauwdruk dienen voor uw implementatietraject.

Installatie en setup

Tijdens de installatie- en setup fase gaat het implementatietraject van start. Na een kickoff wordt de software geïnstalleerd en uw systeem ingericht.

Detail inrichting

De basis die gelegd wordt in de installatie- en setup fase diepen we verder uit tijdens de detailinrichting. Hier gaat de consultant met de klant het syteem verder inrichten en parametriseren. Een eerste proefconversie vindt plaats. De klant start de eerste deeltesten en documenteert de werkinstructies. Deze fase sluit af met een simulatie, waarbij alle key users de processen doorlopen.

Deployment fase

In de deployment fase vinden de opleidingen plaats, gebeuren de gebruikers acceptatie testen en zal de finale conversie plaatsvinden. Het projectteam geeft het project vrij alvorens de Go Live milestone bereikt wordt.

Operationele fase

Bij de opstart kan u eventueel beroep doen op onze consultants. Nadien zal het supportteam u verder ondersteunen.