ERP-software voor groothandel en distributie: Distri+ 

  • Gestroomlijnde bedrijfsprocessen
  • Snelle toegang tot de juiste informatie
  • Management rapportering

Roadmap (1)

 support lifecycle.jpg

Aerts Video 1 Groothandel & distributie
Download brochure Lees meer over onze oplossing Distri +.
Piscaer Piscaer Elektrogroothandel Piscaer met zijn oude IT infrastructuur in een doodlopend straatje.

Efficiëntieverbetering voor groothandel en distributie

Bent u toeleverancier van elektro, ijzerwaren, gereedschappen, sanitair, decoratie, bouwmaterialen, auto-onderdelen, ... en mist u vandaag aanzienlijke tijdswinst door:

  • Manuele ingave van catalogi en prijslijsten
  • Gefaseerde ontvangst van goederen: één persoon doet de fysieke ontvangst en vervolgens boekt een andere persoon de ontvangst
  • Opzoekwerk in de cataloog bij het invoeren van bestellingen
  • Inconsistente methodologie van verschillende schermen
  • Moeizame opleiding van nieuwe werknemers

Dan is Distri+ de efficiëntieverbetering waar u naar op zoek bent! Distri+ is onze eigen ontwikkkelde add-on voor de groothandel en distributie op basis van Microsoft Dynamics NAV. 
Ontdek de voordelen van Distri+ voor uw onderneming tijdens een gepersonaliseerde demosessie. Contacteer ons nu!

Functionaliteiten Distri +

  • Verkoopflow
  • Artikel-, klanten- en leveranciersbeheer
  • Flexibele prijsstructuren en - contracten
  • Containerplanning
  • Voorraad, magazijnbeheer, logistiek
  • Dienst na verkoop
  • Klachtenbeheer
  • Financieel beheer

Distri+ software voor groothandel en distributie

Elke sector heeft specifieke noden. Dankzij de uitgebreide ervaring van iFacto, werden alle specifieke noden van groothandels en distributeurs gebundeld in Distri +. De functionaliteiten van Distri + zijn een toevoeging aan Microsoft Dynamics NAV. Zo kunt u genieten van alle voordelen van een standaardpakket dat aangevuld wordt met sectorspecfieke functionaliteiten:

  • Taksen op toestellen of lampen worden verrekend en de recupel bijdrages worden zowel aan de inkoop- als verkoopzijde perfect opgevolgd.
  • Mogelijkheid om met flexibel (toonbankverkoop) of gestructureerd magazijn te werken
  • Automatisch inlezen van prijslijsten met verschillende sjablonen per leverancier: geen manueel werk meer om alle informatie in één Excel-bestand te krijgen.
  • Klachtenmodule: inkomende klachten registreren, rapportage op klachten, acties voor klachten etc.
  • Toonbankmodule: betalingen, vereenvoudigde administratie, verbergen van prijzen en marges, logistieke aansturing magazijn etc.
  • Integratie van verschillende kortingsstructuren: per klant, klantengroep, staffelkortingen, korting op korting etc.
  • Boomstructuur voor artikelen: opmaak catalogus, offerte, e-commerce etc.
  • Inkoopvoorstellen op basis van voorraadparameters: rekening houdend met kortingen op hogere afnames, wegvallen van portkosten etc.
  • Scanningframework: mogelijkheid tot scanning in toonzaal, magazijn, beurzen etc.
  • ... 

 

Vraag een demo aan

Bel +32 (0)3 443 20 70
of word teruggebeld:

Dank u. U wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd.

Er is een fout opgetreden, probeer opnieuw.