Microsoft Dynamics 365 Business Central

Dit ERP systeem in de cloud geeft kmo’s end-to-end oplossingen die alle afdelingen binnen een bedrijf efficiënter laten werken.

Omdat het systeem naadloos integreert met andere Microsoft oplossingen, zoals Office 365, PowerApps, Microsoft Flow en Power BI biedt Business Central een enorme toegevoegde waarde.

Beheer uw financiën

  • Maak doordachte beslissingen

Verbind uw data (boekhouding, aan- en verkoop, stock en klanteninteracties) en krijg zo een globaal overzicht van uw lopende zaken. Bovendien brengt u financiële prestaties moeiteloos in realtime in beeld met ingebouwde Power BI dashboards.

  • Versnel de afsluiting en rapportering

Stroomlijn klanten- en leveranciersboekhouding, en stem de rekeningen automatisch af voor een snelle en nauwkeurige financiële afwikkeling en rapportage.

  • Verbeter uw voorspellingen

Verfijn uw financiële prognoses door de data-analyses te optimaliseren over alle afdelingen heen. Maak uw rapporten op maat door de naadloze intergratie van Microsoft Excel.

Automatiseer en verzeker uw supply chain

  • Optimaliseer voorraadniveaus

Steun op de ingebouwde intelligentie en voorspel zo wanneer en wat dient aangevuld te worden om het voorraadsniveau op peil te houden.

  • Vermijd gemiste verkopen en voorkom voorraadtekorten

Beheer uw voorraadniveau met de automatische stock, lever- en besteltijden.

  • Beheer efficiënt uw magazijn

Krijg een brede kijk op uw voorraadbeheer ifv de binnengelopen orders. Benut uw magazijnoppervlakte zo efficiënt mogelijk op basis van het volume, goederen en locatie.

Verkoop slimmer en verbeter uw klantenservice

  • Ga telkens voor een waardevol klantencontact

Geef prioriteit aan sales leads op basis van hun winstpotentieel. Hou ieder klantencontact bij en maak gebruik van de begeleiding doorheen de verkoopscyclus. Het systeem adviseert u mogelijkheden mbt upsell, cross-sell, en detecteert mogelijk nieuwe kansen.

  • Boost de verkoopsproductiviteit

Versnel het proces van offerte tot betaling. Reageer snel op informatieaanvragen, beheer serviceverzoeken en verwerk betalingen – allemaal vanuit Outlook.

  • Maximaliseer de winstgevendheid

Krijg aanbevelingen wanneer u leveranciers dient te betalen om maximaal van de verkoopskortingen te profiteren en vermijd nodeloze aanmaningen. Voorkom onnodige of verkeerde aankopen door goedkeuringen.

iFacto nieuws

Oudere nieuwsberichten
iFacto blaast 15 kaarsjes uit en opent nieuwe vestiging in Kortrijk
Microsoft Dynamics 365 Business Central

iFacto blaast 15 kaarsjes uit en opent nieuwe vestiging in Kortrijk

26 februari 2019
Afgelopen 15 jaar tilde iFacto meer dan 300 kmo-klanten naar een hoger niveau door het analyseren, optimaliseren en informatiseren van hun bedrijfsprocessen. Managing Partner Steven Arrazola de Oñate van iFacto Group zegt: ,,Wij sluiten 2018 af met een recordomzet van 10 miljoen. Bovendien blazen wij dit jaar 15 kaarsjes uit en ik kijk met een tevreden en fiere blik terug naar de langetermijnsamenwerking met klanten als Varo, Katoen Natie, Accent Group, Filliers, … .’’ iFacto bedient vooral groothandel & distributiebedrijven, voedings -, productie- en dienstenbedrijven door de implementatie van ERP, CRM en e-Commerce-software gebaseerd op Microsoft Dynamics 365, NAV of AX. Zij mag zich in deze sectoren zelfs marktleider van de Belgische markt noemen. Steven: ,,Walk the talk blijft ons statement. Toegevoegde waarde creëren, een goede klantenrelatie opbouwen en op tijd en binnen budget opleveren zijn pijlers waarnaar wij streven bij onze klanten. Zij kunnen ook rekenen op een team van goed opgeleide en ervaren consultants. Dat team telt intussen zo’n 70 medewerkers.’’ Afgelopen jaar mocht iFacto tien nieuwe medewerkers verwelkomen en is ze nog steeds op zoek naar extra medewerkers. ,,Daarenboven zijn we dit jaar genomineerd voor Trends Gazelle. Dit is een mooie verdienste die we met z’n allen als bedrijf de voorbije jaren bereikt hebben’’, aldus Steven. De komende jaren ziet iFacto heel wat groeipotentieel. Net zoals de afgelopen vijf jaar wil ze de komende vijf jaar een groei van minstens 50% realiseren. Ook wil het verder verankeren in West-Vlaamse grond. Hiervoor opent het in 2019 een extra vestiging in Kortrijk. Steven gaat verder: ,,Een strategische keuze om onze zaken in West-Vlaanderen verder uit te bouwen, maar tevens een prima uitvalsbasis voor onze West-Vlaamse collega’s. Het bespaart hen de dagelijkse verre ritten naar het hoofdkantoor in Kontich of Hasselt.’’ ,,Ten slotte wil iFacto dit jaar 33 projecten realiseren, 20 nieuwe klanten en 15 nieuwe consultants, developers en project managers aantrekken. Een jaar vol uitdagingen dus, maar daar houden we van!‘’, besluit hij.
Lees verder
Aftermovie iFacto & Filliers 360°

Aftermovie iFacto & Filliers 360°

23 januari 2019
Begin december mochten we meer dan 50 klanten en prospecten ontvangen tijdens het iFacto & Filliers 360° event bij onze klant Filliers in Deinze. Tijdens dit event deden we, samen met Filliers het succesverhaal over de implementatie van het ERP systeem uit de doeken. Enerzijds vertelde Bart Cnudde (CEO Filliers) welke meerwaarde iFacto bood. Anderzijds ging onze Igor Jansen (Food Consultant) dieper in op de gerealiseerde oplossingen zoals realtime voorraadbeheer, uitgebreide tracering, replenishment, EDI-verkeer, …. Na de pauze werd ook de nieuwe versie van Microsoft Dynamcis NAV, nl. Dynamics 365 Business Central toegelicht en aangegeven wat de meerwaarde van deze oplossing kan zijn voor alle aanwezige bedrijven. Aansluitend aan de presentaties startte de rondleiding doorheen de graanstokerij. Exclusief voor dit event gunde Filliers onze klanten en prospecten een kijkje in de productieruimte. Een zeer mooie extra, want zo konden zij zien hoe de theorie omgezet wordt op de werkvloer. Geen nood wanneer u er niet bij kon zijn. Geniet van deze aftermovie! iFacto en Filliers: een perfecte blend! Voor bijkomende vragen: contacteer ons!
Lees verder