Events

ERP demo voor Groothandel en Distributie, inclusief integratie met e-commerce.
Dynamics 365 Business Central, Distri+, E-commerce

ERP demo voor Groothandel en Distributie, inclusief integratie met e-commerce.

22 oktober 2020 om 09.00u
Een complete end-to-end oplossing die alle afdelingen binnen uw groothandel verbindt. Microsoft Dynamics 365 Business Central is dé aangewezen bedrijfssoftware om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren. Met de aanvulling Distri+, ontwikkeld door iFacto, beantwoord de software aan alle sectorspecifieke functionaliteiten voor groothandel en distributie, ondergebracht in 1 platform. Met een volledig geïntegreerde webshop, gebaseerd op de reeds aanwezige productinformatie en bedrijfsflows in uw Business Central en Distri+, kunt u uw klanten een optimale online customer experience bieden en uw verkoop een boost geven. Een greep uit de funtionaliteiten van Distri+ Krachtig artikel- en prijsbeheer Logistieke verwerking Inkoopplanning en containeropvolging Efficiënte offerte- en orderafhandeling Voorraad-optimalisatie Dienst-na-verkoop en klantenopvolging Meer info over Distri+ Programma 9u00: Ontvangst 9u30: Aanvang demo Deel 1: iFacto Distri+ Artikelbeheer (opzoekmogelijkheden, artikelspecificaties, flexibele importtool, exporteren naar Excel/XML/CSV, ...) Offerte- en orderafhandeling (incl. toonbank) Logistieke verwerking (picking, ontvangst, verzending, …) Inkoopplanning en –opvolging (incl. containerplanning) Dienst-na-verkoop Deel 2: E-commerce 100% geïntegreerde webshop met Microsoft Dynamics Business Central en iFacto Distri+ 12u45: Broodjeslunch Om de demo op een veilige manier te laten doorgaan, zijn het aantal beschikbare plaatsen beperkt. Aarzel dus niet om je in te schrijven. Het dragen van een mondmasker is verplicht, bekijk hier de overige Covid-19 richtlijnen.
Lees verder
Digitale ERP demo voor Groothandel en Distributie, inclusief integratie met e-commerce.

Digitale ERP demo voor Groothandel en Distributie, inclusief integratie met e-commerce.

20 oktober 2020 om 09.00u
Een complete end-to-end oplossing die alle afdelingen binnen uw groothandel verbindt. Microsoft Dynamics 365 Business Central is dé aangewezen bedrijfssoftware om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren. Met de aanvulling Distri+, ontwikkeld door iFacto, beantwoord de software aan alle sectorspecifieke functionaliteiten voor groothandel en distributie, ondergebracht in 1 platform. Met een volledig geïntegreerde webshop, gebaseerd op de reeds aanwezige productinformatie en bedrijfsflows in uw Business Central en Distri+, kunt u uw klanten een optimale online customer experience bieden en uw verkoop een boost geven. Een greep uit de funtionaliteiten van Distri+ Krachtig artikel- en prijsbeheer Logistieke verwerking Inkoopplanning en containeropvolging Efficiënte offerte- en orderafhandeling Voorraad-optimalisatie Dienst-na-verkoop en klantenopvolging Meer info over Distri+ Programma 9u00: Aanvang demo Deel 1: iFacto Distri+ Artikelbeheer (opzoekmogelijkheden, artikelspecificaties, flexibele importtool, exporteren naar Excel/XML/CSV, ...) Offerte- en orderafhandeling (incl. toonbank) Logistieke verwerking (picking, ontvangst, verzending, …) Inkoopplanning en –opvolging (incl. containerplanning) Dienst-na-verkoop Deel 2: E-commerce 100% geïntegreerde webshop met Microsoft Dynamics Business Central en iFacto Distri+ Nadat u bent ingeschreven, krijgt u alle informatie over hoe u het digitaal event kunt bijwonen per mail.
Lees verder
ERP demo voor Groothandel en Distributie, inclusief integratie met e-commerce.
Dynamics 365 Business Central, Distri+, E-commerce

ERP demo voor Groothandel en Distributie, inclusief integratie met e-commerce.

14 oktober 2020 om 09.00u
Een complete end-to-end oplossing die alle afdelingen binnen uw groothandel verbindt. Microsoft Dynamics 365 Business Central is dé aangewezen bedrijfssoftware om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren. Met de aanvulling Distri+, ontwikkeld door iFacto, beantwoord de software aan alle sectorspecifieke functionaliteiten voor groothandel en distributie, ondergebracht in 1 platform. Met een volledig geïntegreerde webshop, gebaseerd op de reeds aanwezige productinformatie en bedrijfsflows in uw Business Central en Distri+, kunt u uw klanten een optimale online customer experience bieden en uw verkoop een boost geven. Een greep uit de funtionaliteiten van Distri+ Krachtig artikel- en prijsbeheer Logistieke verwerking Inkoopplanning en containeropvolging Efficiënte offerte- en orderafhandeling Voorraad-optimalisatie Dienst-na-verkoop en klantenopvolging Meer info over Distri+ Programma 9u00: Ontvangst 9u30: Aanvang demo Deel 1: iFacto Distri+ Artikelbeheer (opzoekmogelijkheden, artikelspecificaties, flexibele importtool, exporteren naar Excel/XML/CSV, ...) Offerte- en orderafhandeling (incl. toonbank) Logistieke verwerking (picking, ontvangst, verzending, …) Inkoopplanning en –opvolging (incl. containerplanning) Dienst-na-verkoop Deel 2: E-commerce 100% geïntegreerde webshop met Microsoft Dynamics Business Central en iFacto Distri+ 12u45: Broodjeslunch Om de demo op een veilige manier te laten doorgaan, zijn het aantal beschikbare plaatsen beperkt. Aarzel dus niet om je in te schrijven. Het dragen van een mondmasker is verplicht, bekijk hier de overige Covid-19 richtlijnen.
Lees verder
Webinar - Ontdek de rapportagemogelijkheden met Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central, Business intelligence

Webinar - Ontdek de rapportagemogelijkheden met Dynamics 365 Business Central

18 juni 2020 om 11.30u
In tijden van COVID-19 heeft elk bedrijf er belang aan de vinger aan de pols te houden wat de huidige economische situatie teweeg brengt in de cijfers. Doet u het goed of zijn er verliesposten waar u actie in dient te ondernemen. Alle data die nodig is om u deze informatie te bezorgen, verschuilt zich in uw Dynamics 365 Business Central (voorheen Dynamics NAV). Hoe kan u die rijkdom aan gegevens nu ten volle benutten? Op welke manier kunt u dit visueel inzichtelijk maken voor alle afdelingen binnen de organisatie? En waar dient u juist te starten? EFFICIËNTE RAPPORTERING De zoektocht start met een efficiënte rapportering. Welke mogelijkheden zijn er standaard aanwezig en welke tools zijn hulpmiddelen om uw rapporten inzichtelijk te maken. Tijdens deze webinar zal onze rapportage-expert u een overzicht geven van de mogelijkheden van welke rapporten er mogelijk zijn, welke tools hiervoor gebruikt kunnen worden alsook hoe de gebruiker de rapporten kan visualiseren. Tot slot verkrijgt u meteen ook inzicht in de prijszetting van de verschillende tools.
Lees verder
Webinar - Sana Commerce, uw B2B webshop die het stijgende online koopgedrag de baas kan
E-commerce

Webinar - Sana Commerce, uw B2B webshop die het stijgende online koopgedrag de baas kan

7 mei 2020 om 11.30u
De sluiting van fysieke winkels, ten gevolge van COVID-19, zorgt voor een enorme stijging van aankopen via e-commerce. Kom de vraag van uw klanten tegemoet én garandeer een een blijvende omzet door uw eigen webshop te lanceren.  De B2B webshop van Sana is 100% geïntegreerd met uw ERP-toepassing op basis van Microsoft Dynamics 365. Met Sana e-commerce heeft u een krachtig online verkoopplatform en zal uw bedrijf online groeien. Tijdens deze webinar zullen wij u alvast een eerste indruk geven door via een demo. SPEEL IN OP DE E-COMMERCE TREND Zorg ervoor dat uw klanten de mogelijkheid krijgen om te blijven bestellen bij uw bedrijf. Sana Commerce haalt klantspecieke gegevens uit uw ERP om de online ervaring voor uw klant te optimaliseren. 24/7 ONLINE SELF-SERVICE B2B Klanten eisen een unieke ervaring die ze gewend zijn als consument. Met B2B e-commerce bent u in staat om uw klanten 24/7 te informeren over prijzen, orderstatus, voorraden en retouren. Met een webshop geintegreerd met uw ERP bent u zelfs in staat dit met real-time data te doen voor een optimale klantervaring.
Lees verder
Webinar - Cash Flow Planning en Forecasting
Dynamics 365 Business Central, Finance

Webinar - Cash Flow Planning en Forecasting

22 april 2020 om 11.30u
In tijden van Corona / COVID19 is het in- en uitgaande betalingsverkeer van uw onderneming nog belangrijker dan voorheen. We kunnen er in de media niet omheen dat de huidige economische situatie niet meer hetzelfde is dan pakweg 1 jaar geleden. Een goed beheer van de cash binnen de organisatie is dan ook van primordiaal belang. iFacto is zich zeer bewust van de huidige situatie én het belang van een goed beheer van de kasstromen en wil daarom graag de klanten hierin helpen. Ontdek tijdens onze webinar de mogelijkheden van een Cash Flow Forecast in Dynamics NAV en Business Central. BEWAAK UW CASHFLOW IN REAL TIME Cash flow is een belangrijke parameter voor de gezondheid van uw bedrijf. Volg deze van dichtbij en zorg voor een transparantie in liquiditeit zowel op korte als middellange termijn. Voorspel toekomstige trends en neem datagestuurde beslissingen met een intelligente en aanpasbare oplossing voor het ramen van cashflows.  FLEXIBEL WERKEN MET INTELLIGENTE BUDGETVOORSPELLINGEN Verkort de tijd en beperk de effort die u spendeert aan budgettering door uw systeem de taken te laten overnemen. Uw eigen situatie wordt opgenomen in de rapportageschema's om zo de liquiditeit en de solvabiliteit van uw organisatie te berekenen en bij te sturen waar nodig. U kunt snel jaren aan historische data consolideren en analyseren om je budget te voorspellen.
Lees verder
ERP demo voor groothandel en distributie én integratie met e-commerce (VOLZET)
Dynamics 365 Business Central, Distri+, E-commerce

ERP demo voor groothandel en distributie én integratie met e-commerce (VOLZET)

18 februari 2020 om 09.00u
Efficiënte klantenservice, orderverwerking en administratie Microsoft Dynamics Business Central is dé aangewezen bedrijfssoftware om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren. Met de aanvulling, Distri+, ontwikkeld door iFacto, beantwoordt u ook aan alle sectorspecifieke noden van groothandel en distributie. iFacto Distri+ boost uw aanpak! Krachtig artikel- en prijsbeheer Logistieke verwerking Inkoopplanning met containeropvolging Efficiënte offerte- en orderafhandeling Voorraad-optimalisatie Dienst-na-verkoop en klachtenopvolging Programma 09.00u: Ontvangst 09.30u: Demo iFacto Distri+ Artikelbeheer: opzoekmogelijkheden, artikelspecificaties, flexibele importtool, exporteren naar Excel/XML/CSV, ... Offerte- en orderafhandeling (incl. toonbank) Logistieke verwerking (picking, ontvangst, verzending, …) Inkoopplanning en –opvolging (incl. containerplanning) Dienst-na-verkoop E-commerce: 100% geïntegreerde webshop met Microsoft Dynamics Business Central en iFacto Distri+ 12.45u: Broodjeslunch
Lees verder