Servicedesk | iFacto
servicedesk

Customer Support

Bij foutmeldingen, problemen of vragen staat ons Customer Support Team klaar voor elke klant. 

Contact

Meld een probleem of vraag via e-mail en geef steeds voldoende informatie mee. Voor dringende en/of blokkerende vragen zijn we ook telefonisch bereikbaar.

Openingsuren

Maandag      8u30 - 17u
Dinsdag      8u30 - 17u
Woensdag      8u30 - 17u
Donderdag      8u30 - 17u
Vrijdag      8u30 - 17u
iFacto Office

Tips and tricks

Welke info is noodzakelijk om te kunnen helpen?

  • Geef mee voor welk bedrijf u mailt of belt.
  • Bij welke gebruiker(s) doet het probleem zich voor?
  • Omschrijf het probleem / de vraag zo duidelijk mogelijk en bezorg ons enkele screenshots van de foutmelding. 
  • Welke handelingen werden uitgevoerd die tot het probleem hebben geleid?
  • Via welk menu-item heeft het probleem zich voorgedaan?
  • Zijn er reeds acties ondernomen om dit probleem op te lossen? Indien ja, welke acties?
ERP software Microsoft Dynamics 365 door iFacto

Support Team

Christian Jouhannet

Christian Jouhannet

Customer Service Consultant
Peter Vanalme

Peter Vanalme

Service Desk | D365 Consultant
iFacto Team

Herman De Meulder

Service Desk | D365 Consultant