Onze klanten aan het woord

Dries Aerts
Mede-eigenaar Aerts NV

“Wij bepalen van elk artikel de exacte verkoopprijs en -marge omdat we per individueel artikel in de container verschillende directe en indirecte kosten kunnen toewijzen in Microsoft Dynamics NAV.”

Jeroen Nys
CEO VARO

“De samenwerking met iFacto is optimaal en wij zien onze toekomst vol vertrouwen tegemoet. Microsoft Dynamics NAV is een complete, toekomstgerichte en internationale toepassing, maar het zijn toch steeds de mensen en de informaticapartner die het verschil maken.”

Olivier Donck
Zaakvoerder Gehco

“Klanten rekenen ons af op onze uitleveringsgraad en die is dankzij Distri+ gestegen tot 85 à 95%, ondanks het feit dat we intussen het assortiment stevig uitgebreid hebben.”

Smet

“Microsoft Dynamics ERP en SI Foodware stroomlijnen de verkoop, productie en het inkoopbeleid van Smet. Een transparante voorraadopvolging en een eenduidige beloofde leverdatum staan voorop in de klantenservice van Smet.”

Rabbit

“Met Microsoft Dynamics NAV SI Foodware, heeft Rabbit steeds realtime zicht op voorraden van verpakking, grondstoffen, halffabrikaten en eindproducten.”

Nof Metal Coatings Europe

“Met de implementatie van Microsoft Dynamics AX 2012 werd het maatwerk tot een minimum beperkt en was het voor NOF opnieuw mogelijk om de geïntegreerde financiële voorraadwaardering van het ERP-pakket te gebruiken.”

David Van Roy
Divisiemanager Diginet

“Wij kozen iFacto als partner voor de ERP-implementatie, omdat iFacto het distributiemodel beter begreep, meer ervaring had in de groothandel & distributie en een passende standaardoplossing voor onze distributietak aanbood.”

Wim Lumbeeck
Gedelegeerd bestuurder Elec-Lightin’Art

“iFacto Distri+ geeft ons een duidelijk inzicht in onze activiteiten: stock, marges, sales, etc. Het is een noodzakelijke stap om als modern bedrijf verder te groeien zonder het overzicht te verliezen.”

Wil Lemmens
Medeoprichter en partner Showtex

“Showtex beschikt nu steeds de juiste informatie in real time. We kunnen nu op een eenvoudige manier nagaan welk product het goed doet, bij welke klant en waar de meerwaarde wordt gerealiseerd.”

Johan Van Maercke
CEO Goodwill

“Goodwill is terug aan het groeien dankzij de ondersteuning van een performant systeem. Een goed ERP-systeem is het fundament voor een bedrijf om verder op te bouwen.”

Frank Simons
Bedrijfsleider MetaCoat

“Er zijn bijna geen productiestops meer en we verspillen minder grondstoffen. Leverdata zijn beter te voorspellen en de status van elk project is gekend, dus de klantenservice gaat er ook op vooruit. We zien ROI op elke productiegerelateerde handeling.”

Mathieu D’Hondt
Managing Partner Blue Moon

“We zijn ervan overtuigd dat het cloud model de beste prijs-kwaliteitverhouding biedt. Ons operationeel systeem draait al in de cloud en voor het nieuwe financieel pakket wilden we dezelfde filosofie volgen.”

Peter Vermeiren
Zaakvoerder Vermeiren Princeps

“Met de inkoop- en productieplanning kunnen er geen vergissingen meer gebeuren en stockbreuken zijn nagenoeg onmogelijk. Bovendien kunnen we beloftes qua levertermijnen nakomen aan onze klanten doordat we nu een correct inzicht hebben in grondstofvoorraden, levertermijnen en leverbetrouwbaarheid van leveranciers.”

Marco Heylen
Product Manager Aiphone CCI

“Vroeger vormde het IT-systeem een beperking op onze mogelijkheden. Nu, met Microsoft Dynamics NAV, is onze eigen verbeelding de beperkende factor.”

BouMatic Robotics

“De modules aankoop en boekhoudingen werden in amper drie maanden tijd geïmplementeerd.”

Aveno

“Met Microsoft Dynamics NAV SI Foodware wordt de administratieve workload tot een minimum herleid.”

Wim Mommaerts
Bestuurder Piscaer

“iFacto gaf ons een demo van Microsoft Dynamics NAV, een standaard ERP-applicatie die modulair kan uitgebreid worden en heel gebruiksvriendelijk is dankzij de vertrouwde look & feel van Microsoft. Bovendien hebben de consultants van iFacto veel ervaring in de groothandelsector en konden zij zich snel inleven in onze processen.”

Youri Benoit
Managing Director FACE

“Snelheid is in onze business een concurrentie-voordeel: we hebben er dus alle belang bij om onze logistieke en administratieve processen zo efficiënt mogelijk aan te pakken.”

Qualiphar

“Microsoft Dynamics NAV zorgt voor transparantie doorheen de hele procesketen: van bij de aankoop van grondstoffen, tot de productie, opslag, distributie en verkoop van afgewerkte producten. Zo voldoen we aan de voorschriften van de farmaceutische sector en versterken we onze marktpositie.”

Steve Vercammen
Managing Director D&M Depot

“In het verleden moest D&M Depot in de piekperiodes van het voor- en najaarseizoen regelmatig beroep doen op interim personeel. Vandaag kunnen we gerust stellen dat we dankzij Microsoft Dynamics NAV één voltijdse medewerker uitsparen.”

S.M.B.

“Het oude ERP-systeem liet niet toe om de voorraadbewegingen in real time te beheren. Voorraadwijzigingen werden periodiek en manueel aangepast. Met de Microsoft Dynamics AX 2012 implementatie kwam hier verandering in. Alle fysieke processen worden nu in real time geregistreerd.”

Bart Cnudde
CEO Filliers Distillery

“Microsoft Dynamics 365 gaf Filliers Distillery een duw in de rug. In vijf jaar tijd kregen we vijf nieuwe medewerkers en steeg de omzet van €11,5 mio naar €15”

Jonas Rossaert
IT-verantwoordelijke De Meester

“Onze toonbankmedewerkers moeten nu minder handelingen uitvoeren, waardoor er minder fouten kunnen gebeuren. Ik durf gerust zeggen dat de afhandeling aan de toonbank 30% sneller verloopt dan voordien. Na een maand waren onze medewerkers helemaal vertrouwd met het nieuwe systeem. ”

Alain Peirens
Zaakvoerder Ufttools - Uftlas

“Met iFacto Distri+ stellen wij met enkele muisklikken een gepersonaliseerde catalogus samen voor de klant. Daarin staan de artikelen die hij gekozen heeft, gesorteerd zoals hij het wil én met de prijzen die voor hem van toepassing zijn.”

iFacto nieuws

Oudere nieuwsberichten
Een veerkrachtige toeleveringsketen met Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management.
Microsoft Dynamics 365, ERP-software

Een veerkrachtige toeleveringsketen met Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management.

5 april 2022
Bedrijven die op nationaal en internationaal niveau opereren, stonden het afgelopen jaar voor ongekende uitdagingen op het gebied van supply chain management. Zo zorgde o.a. een wereldwijde pandemie dat bedrijven de noodzaak van supply chain management meer dan ooit inzagen. Elke onderneming is anders, maar allen hebben ze een supply chain management-oplossing nodig, welke samengesteld en aangepast kan worden aan hun unieke behoeften. Zo’n oplossing levert een flexibele en veerkrachtige toeleveringsketen, die resulteert in bedrijfscontinuïteit. ‘Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management’ is een innovatieve bedrijfsoplossing, waarmee organisaties een beter inzicht kunnen krijgen in hun netwerk van toeleveringsketens. Met die visibiliteit kunnen ze proactief handelen om optimaal in te spelen op trends. De flexibiliteit laat dan weer toe om snel te schakelen bij disruptieve gebeurtenissen. Om de voordelen, kosten en risico's van D365 Supply Chain Management verder te begrijpen, heeft Microsoft de opdracht gegeven aan Forrester Consulting om een ‘Total Economic Impact’-onderzoek (TEI) uit te voeren. In dit artikel delen we dan ook enkele van de belangrijkste inzichten uit het onderzoek, voordat u de volledige studie onderaan dit artikel kan downloaden. Prestaties en flexibiliteit. Een geavanceerde bedrijfsoplossing als D365 Supply Chain Management, combineert de prestaties van innovatieve softwareoplossingen met de nodige flexibiliteit. Elke onderneming heeft unieke behoeften, welke een oplossing vereisen die diezelfde complexiteit weet te verwerken. Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management beschikt dan ook over deze nodige functionaliteiten en specifieke vereisten. Schaalbaarheid. Organisaties weten als geen ander hoe variabel de vraag van de markt waarin ze zich begeven kan zijn. Hierdoor hebben veel bedrijven een oplossing nodig die gemakkelijk schaalbaar en aanpasbaar is om in te spelen op die veranderende behoeften. D365 Supply Chain Management biedt een zeer uitbreidbaar platform, welke zichzelf nog steeds efficiënt weet aan te passen aan de grootte en complexiteit van het bedrijf. Integratie. Een ERP-systeem als D365 Supply Chain Management biedt bedrijven een compleet platform aan functionaliteiten. Daarnaast voorziet de softwareoplossing hen de mogelijkheid om talloze integraties te implementeren, wat de kost en nood voor afzonderlijke bedrijfssofware vermijdt. De veerkracht van Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management. Alle gegevens in de wereld betekenen natuurlijk niets, zonder de geschikte tools om ze te verzamelen, analyseren en ernaar te handelen. De ERP-software D365 Supply Chain Management helpt uw toeleveringsketen proactief te stroomlijnen, zet gegevens om in inzichten en laat u genieten van een dynamisch platform, welke zich weet aan te passen aan de behoeften van de klant. Wenst u meer te weten over de potentiële financiële impact van D365 Supply Chain Management op uw bedrijf? Lees dan hier de volledige studie.
Lees verder
Onderscheidende klantervaringen met Connected Commerce.
Microsoft Dynamics 365, ERP-software

Onderscheidende klantervaringen met Connected Commerce.

30 maart 2022
Wereldwijd staan bedrijven voor dezelfde uitdaging, om zich aan te passen aan de snel veranderende vraag van de klant. Zowel B2B als B2C-bedrijven ondergaan hierdoor een grote digitale transformatie, om zo te kunnen beantwoorden aan de commerciële behoeften van de hedendaagse consument. Commerce is namelijk niet langer beperkt tot het punt van transactie, maar omvat alle relevante aspecten in het koperstraject. Met connected commerce streven bedrijven dan ook naar het creëren van een onderscheidende klantervaring, zowel via fysieke als digitale kanalen. Connected commerce is een geïntegreerde winkelervaring waarmee aankopen altijd, overal en op elk apparaat kunnen plaatsvinden. Deze aankopen zijn vervolgens niet alleen mogelijk op een smartphone, maar ook op horloges, tv’s en andere toestellen welke aangesloten zijn op het netwerk. Daarnaast wordt deze geïntegreerde winkelervaring gecombineerd met een persoonlijke, naadloze en uitmuntende klantervaring, welke meer dan ooit onderdeel vormt van een succesvolle connected commerce. Een uitmuntende klantervaring is namelijk wat voor veel consumenten de grootste drijfveer vormt om terug te keren voor volgende aankopen. Kunt u dit als bedrijf niet bieden, dan gaat de klant in de toekomst net zo goed naar uw concurrent. Dus, wat kan uw bedrijf nu precies realiseren met connected commerce? 1. Beantwoord en overstijg verwachtingen. Met behulp van connected commerce is uw bedrijf in staat om zowel uw klanten als medewerkers de ultieme omnichannel-ervaring te bieden. Zo zorgt u ervoor dat niet alleen uw klanten altijd en overal aankopen kunnen doen, maar ook dat uw verkoop- en voorraadteams diezelfde flexibiliteit hebben om verkopen te realiseren wanneer dat nodig is. Het beantwoorden en overstijgen van verwachtingen is op die manier een belangrijke succesfactor om een verdere klanttevredenheid te verwezenlijken. 2. Raadpleeg in realtime gegevens. Wanneer uw verkoop-, voorraad- en boekhoudsystemen allemaal met elkaar praten, heeft u een krachtig middel in handen: bruikbare gegevens. Hierdoor kunt u niet alleen een onderscheidende klantervaring bieden op elk mogelijk moment, maar beschikt u nu ook over de nodige gegevens om waardevolle inzichten te bekomen. Zo realiseert u een verdere bedrijfsgroei voor vandaag en ver in de toekomst. 3. Maak uw bedrijf toekomstbestendig. Elke klantinteractie in het koperstraject maakt onderdeel uit van een groter geheel, welke kan aangeven in welke richting uw klanten willen dat uw bedrijf gaat. Connected commerce biedt u hierdoor de mogelijkheid om in realtime te reageren op veranderingen in het consumentengedrag en bredere trends binnen de markt. Naarmate de technologie en behoeften van de consument evolueren, zal u bijvoorbeeld uw manier van zaken doen hoeven te veranderen. Met behulp van connected commerce bent u dan ook in staat om in te spelen op deze veranderingen en maakt u uw bedrijf toekomstbestendig. Vervul uw connected commerce met Microsoft Dynamics 365. Alle gegevens in de wereld betekenen natuurlijk niets, zonder de geschikte tools om ze te verzamelen, analyseren en ernaar te handelen. ERP-software als Microsoft Dynamics 365 Commerce helpt uw bedrijfsprocessen te stroomlijnen, zet gegevens om in inzichten en laat u genieten van een dynamisch platform, welke zich weet aan te passen aan de behoeften van de klant. Naast vooruitstrevende bedrijfstoepassingen op basis van Microsoft Dynamics 365, biedt iFacto u vervolgens het voordeel dat de implementaties telkens worden uitgevoerd door zeer ervaren consultants die u tal van tips & trics meegeven over de meest optimale werkwijze en hou u flexibel kunt inspelen op komende trends. Wenst u graag meer informatie omtrent onze oplossingen? Neem gerust contact op met één van onze experts.
Lees verder