ERP-implementatie voor Goodwill | iFacto

Performantere verkoop en klantendienst met Distri+

De distributeur in kerstdecoratie, Goodwill, heeft door de seizoenspiek een heel eigen specifiek bedrijfsproces. Goodwill werkt gedurende 9 maanden met een virtuele voorraad om orders te registreren die bovendien ook nog niet factureerbaar zijn. Het bedrijf was op zoek naar een geïntegreerde ERP-oplossing waarmee het in eerste instantie de verkoop over de verschillende kanalen efficiënter en correcter kon laten verlopen. Met Microsoft Dynamics NAV en Distri+ heeft Goodwill nu een efficiëntere klantendienst en performante verkoop, onder meer door de integratie met een Sana webshop, die in het eerste jaar al voor 15% van de omzet zorgde.

Geïmplementeerde oplossingen door iFacto:

  • D365 Business Central
  • Distri+ Apps
  • Magazijnscanning
Goodwill | referentie iFacto
Deel dit artikel:
Contact

Let's connect.

iFacto Office

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.