Molcon Interwheels heeft het vertrouwen in iFacto en Dynamics 365 Business Central vernieuwd!
Deze groothandel in landbouwwielen en velgen uit Dendermonde is reeds jaren klant van iFacto en heeft recent zijn Dynamics NAV-toepassing ingeruild voor een vernieuwing met Dynamics 365 Business Central en de iFacto Distri+ Apps. In deze vernieuwing werd meteen ook ruimte gemaakt om het ganse magazijn te optimaliseren en volledig aan te sturen vanuit de Distri+ WMS, inclusief magazijnscanning.
Om de klanten telkens de juiste combinatie velg en band te bieden voor het specifieke voertuig van de klant, maakt Molcon Interwheels gebruik van een product configurator. Daarnaast tracht het de klanten via een 100% geïntegreerde e-commerce toepassing van SANA, alle nodige tools ter beschikking te stellen voor een vlotte orderingave, inzicht te bieden in de orderstatus tot het opzoeken van eigen facturen en historische bestellingen. De interne efficiëntieslag maakt deze klant mede dankzij de document management-tool Document Capture van Continia. Naast de verkoop, werd ook de inkoop-afdeling verder geoptimaliseerd dankzij een forecasting-oplossing.
Geïmplementeerde oplossingen door iFacto:
Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.